O kendi başına daha güçlüydü kendi sağduyusu onu öyle iyi ayakta tutuyordu ki,acıları ne denli şiddetli ve ne denli tazeyse kararlılığı o denli sarsılmaz,neşeli görünümü o denli değişmezdi.
Jane AUSTEN-Akıl ve Tutku

15 Aralık 2010 Çarşamba

Evet,yemek oldu bitti yaşasın.Pek yaşasınlık bitmedi ya benim için neyse ara ara bahsederim olanlardan.hepsini ne ben anlatmak istiyorum ne de siz okumak istersiniz.

Bir ipucu ortam dünyada benim dışımdaki herkes için hayal gibiydi.Herkes çok mutlu,gururlu ayrıldı. 
Tekrar söylüyorum.Şu an yazısını okuduğunuz yazarı az biraz daha iyi tanıyacaksınız.Ben hayatta böyle boş yapmacık şeyler daha görmedim.Sıkıntıdan patladım.
Bana sorsanız yahu ne diye yemekten iki saat erken gidip Rahmiyi bekledik.
Sıkıntıdan patladım patladım. Abi barmen bana acıdı yaw.

'Size iyi eğlenceler ama aramızda kalsın bu kösede durursanız pek eğlenemezsiniz.'

Öyle işte diğer tüm ötekiler içinse o iki saat şarap,küçük ekler,sohbet içinde geçip gitti.
Şimdi muhtemelen benim neden ortama ayak uydurup mutlu olamadığımı merak etmişsindir okuyucu. 
Ama bu yemek konusunda yazmaya sonra devam edeceğim olur mu? 

Bu arada ben hazırlık okuyan bir tıpçı olarak Ana kampüsümüzdeki sağlık merkezinde amerikan hastanesinde çalışan doktorlara gönüllü olarak yatdım etmeye başladımm..yew huuu:)))
Bu başlangıcın hikayesi de şöyle

Hafif şiddetli bir depresyon geçirmekte olan bendeniz derse girmek istemez.Zaten başı da dönmektedir.Ve iki gündür adam gibi bir şey yememiştir.(Mandalina ve meyve suyu bi de rahmiyle yemekte sunulan her tabağı azıcık tırtıklamak dışında))
So,sağlık merkezine gider.

Adamlar çok şekerdir ama biraz abartı ilgilenirler.
Baharsam her şeyin sadece moral bozukluğundan kaynaklandığını,o yüzden yemek yemediğini ve yemek yemediği için de başının döndüğünü bilir.Bunu onlara da söyler ama onlar kan örneği alır.Serum takmak ister(((istemedim))
Hatta en son da psikolog ile görüştürür..,
İlgiye bakar mısınız:) Süperdi..Hasta olasım geldi:))
 
Ve orda gönüllü olarak çalışabileceğim söylendii.Balıklama atladım.:D
Bu arada cadılar(aysiq.dasiq ve ayciq) benim blogda yazanlardan anne hatuna ve babişe söz etmek yok.Bozuşuruz.)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder