O kendi başına daha güçlüydü kendi sağduyusu onu öyle iyi ayakta tutuyordu ki,acıları ne denli şiddetli ve ne denli tazeyse kararlılığı o denli sarsılmaz,neşeli görünümü o denli değişmezdi.
Jane AUSTEN-Akıl ve Tutku

13 Aralık 2010 Pazartesi

Yaaa 
yarın yemek var ve benim giymeyi düşündüğüm elbise de botlar da tıpçı hatunlar ve komşular tarafından kesinlikle 'hayır'aldı.. 
Of ki ne of sinir stres oldum yaf...Ben çok mutluydumm scootelarımlaaa:(((
Eee topuklu ısrarlarından zoraki yırttım,babet giyiceğim((sanırım))

Bi de rahmi Koç'un en sevmediği renk olan kahverengiyim baştan sona.SS
So,bu adil değil.Ama yeter artık bu bilmem neyimin neyi((ya ben de küfür edebilen bir kız olsaydım ya)) olan yemek için bu kadar düşünmekten bıktım..
Nerden bakarsan bir saati aşkın onu giyip bunu çıkardım kalabalık bir jürinin önünde.Ve dünya insanlarıyla zevkimizin ne kadar farklı olduğuna karar verdim. Bir tek cnm tatlişim dilan dışında.

O yardım etti,zaten herkes yok bu kız iflah olmaz diyip kaçtığında:)
Oy okuyucu oyy...saçma sapan bir şeyi bana bu kadar düşündürttüler ya((kim,kim??))
Yerin dibine girip yok olmak istiyorum şu an. 
Beceremiyorum,,uyursam gün tamamen yaşanmadan bitmiş olck..Kendime gelmem lazım.Kendimi affetmem lazım. 
Bi de yanlış anlamayın ama erkek doğmak varmış dediğim 1 milyonuncu andır... Ben kız olmak için yaratılmamışım ya ara türüm.SS

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder