O kendi başına daha güçlüydü kendi sağduyusu onu öyle iyi ayakta tutuyordu ki,acıları ne denli şiddetli ve ne denli tazeyse kararlılığı o denli sarsılmaz,neşeli görünümü o denli değişmezdi.
Jane AUSTEN-Akıl ve Tutku

14 Aralık 2010 Salı

Yaa şu sivilcelerimden bıktım.
Aslında aramız gayet iyi.Ben onlarla mutluyum,alıştık birbirimize.Ee yıllarca dip dibe olmanın getirdiği bir hatırşinaslık var aramızda:)) Azıcık azalsalar eksikliklerini hissediyorum(!).
Şaka bir yana abartılacak bir rahatsızlığım yok.
Ama siz sokaktaki tanımadığım tatlı,meraklı ,hoşsohbet teyzeler ne alıp veremediğiniz var benim sivilcelerimle.


Neden sürekli karşıma çıkıp,sivilceleriyle barışık olan nadir bir insanı bu kadar üzüyorsunuz.
Evet okuyucu, dolmuşta  ya da bankta ne zaman bir teyzenin yanına düşsem
Özellikle o teyzem de havasındaysa oy ki ne oyy
konuya hep sivilcelerimden dalıyorlar
Çok mu kızartma yiyorn sen bakıyım
Hayır ben kızartmayı çok nadir yerim
fındık,fıstık,ceviz?
O zmn yumurta?
Her sorudan sonra da yüzlerinde beklentiyle bana bakarlar hayır cevabıyla önlerine dönüp düşünür tekrar hevesle buldukları şeyi söylerler.
çiklota?
Hıııııııııım eveett çikolatayı çok severim.((bilerek gaza getiririm teyzelerimi:))
Teyzem zafer kazanmıştır.
Bak gördüğn mü çikolatayı yemeyceksin ondandır biliyorm ben. 
Sen onları yoluyon mu?Yoluyon yoluyon baksana,,sakın !! ellemeyceksn..((:SS:))
((bazen de işin kimyasını açıklamaya girişirler canlarım.))
--ellersen elindeki bir madde yüzüne geçiyo,o sivilce yapıyomus,o yüzden sakın elleme
--artık bebe doğunca poposundan kan alıyorlar sivilcesi çıkmıyr sonra((burda teyzem kim bilir neyi yanlış anladı:P ))((ya da böyle bir şey var mı okuyucu:)))

--Benim de vardı bundan daha kötüydü yüzüm ne diyorn sen.((ya yüzüm için 'bundan'  nitelemesini kullanmalarından nefret ediyorum okuyucu.O sırada  sanki tiksinti uyandıran bir şeyden bahsediyorlarmış gibi .Yaf yeter ben mutluyum böyle.Yani her ay bir ikiniz karşıma çıkmasanız.))
Sonraaa  tedavi yöntemlerine gelir sıra.İşte gelininin torununa yaptıkları,kendi gençliklerinde ne yaptıkları falan uzar gider.

Ben dolmuştan iner ya da oturduğum banktan kalkıp giderken,acaba herkes yüzüme bakınca sivilcelerimi mi görüyor ki diye kara kara düşünerek uzaklaşırım okuyucu...
Tabi bi de bu teyzelerin kulaklıkkla müzik dinlemene ya da yazın eşofman şapka dolaşmana acayip sinirlenen çeşitleri var.Geçen yaz Ankara'da bankta arkadaşımla otururken yanımızda oturan teyze en ummadığım anda koluma dirseğini geçirip 'kızım ne diye yüzün gözün saklıyorn,çıkar bakıyım şu şapkayı'  demişti,daha doğrusu bildiğin azarlamıştı..Afallayıp kalmış,tırsıntıdan ve bir daha o dirseği yememek için direk şapkayı çekip çıkarmıştım kafamdan :S :P :)

Daha ne teyze anılarım var benim.Hele bir durun siz:))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder