O kendi başına daha güçlüydü kendi sağduyusu onu öyle iyi ayakta tutuyordu ki,acıları ne denli şiddetli ve ne denli tazeyse kararlılığı o denli sarsılmaz,neşeli görünümü o denli değişmezdi.
Jane AUSTEN-Akıl ve Tutku

13 Aralık 2010 Pazartesi

Az buçuk okuyucu buldum...Teşekkür ederim..Jnr  bunu okuyunca ulaş bana..
zira,güya ilk okuyucum olacaktın,amaa!!!


Bu arada odamda çalışma masamdayım,perde açık ,yan taraftaki düz arazide otlayan 7 inekle aramda 30 metre yok:))
Artık onlarla ilgili bir belgesel mi çeksem napsam.)Her gün geliyorlar karınlarını doyurmaya.İki gıdım yeşillikte ne buluyorlarsa.
Ama seslenince bakmıyorlar denedim.P Bi de yine aynı semalarda:P bir ağaç var,yalnız en kurumuşundan..Böyle korku filmlerinde olur ya dalları çatallı kurumuş ağaç, üzeri kargalarla kaplı.Aynısı.hık demiş burnundan düşmüş.)) Kargaları da eksilmiyor üstünden.
Neyse milka ineklerimi seviyorum,ama cidden...Görmediğim gün meraklanmaya başlar oldum...Bi de çoban köpeği bekliyor başlarında...Durum budur. Gel de sıkıl odada:PPP ..perdeyi açar açmaz belgesel karşımda:))

Abi en berbatından bir şiir gibi olmuş yazdıklarım okudum daa...ıyyy okudum da diyerek devam ettirdim şiiri sanki.pppp
Yaa yok şu an yazacağım tüm cümleler a-la-da-ta ile bitme eğiliminde.olmuyacak böyle...((ah şimdi de -e oldu:SS))
So,sonra görüşelim.Havamda değilimm.
(al işte yaa dilime yapıştı kafiye)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder