O kendi başına daha güçlüydü kendi sağduyusu onu öyle iyi ayakta tutuyordu ki,acıları ne denli şiddetli ve ne denli tazeyse kararlılığı o denli sarsılmaz,neşeli görünümü o denli değişmezdi.
Jane AUSTEN-Akıl ve Tutku

12 Aralık 2010 Pazar

Eyvah ki ne eyvah
Şimdi okuyucu sana çok havalı bir şey söyliyeceğim,ama sanma ki hava atıyorum:P
Şimdik benim salı akşamı Rahmi Koç ile yemeğim var.)))


Nasıl yani ya dersen:))
Biz üniversitemizin güzide tıpçıları olarak ilk ve şimdilik tek:)) Böyle 40 kişi katılıyoruz yemeğe
Eee peki neresi eyvah dersen
Abi ben öyle şık şık elbiseler,topuklu ayakkabılar falan giyemem ya ters
Bir ay önce 5 cm topuklu çizme almıştım.Topuklu bile denmez
Onu bilem giymiyorum yok benlik değil diye.
Şimdii bakalım bildiğin kaba bağcıklı scooter çizmelerimle ve siyah olmayan(((çoğu siyah giyckmiş)) gayet spor renkli elbisemle sırıtıcak mıyım:PP
Abi genciz,enerjiğiz 17-18 yaşındayız ne gereği var öyle süslenmeye di mi 
Haa bi de ben makyaj da yapamam:SS 
İşte eyvah eyvah yaaa

Abi düşündüm de neden ben onların yanında sırıtıyormuşum ki !
Hepsiii benim yanımda sırıtıcak:) görürsünüz.(belki gazeteye neyin çıkarız:P))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder