O kendi başına daha güçlüydü kendi sağduyusu onu öyle iyi ayakta tutuyordu ki,acıları ne denli şiddetli ve ne denli tazeyse kararlılığı o denli sarsılmaz,neşeli görünümü o denli değişmezdi.
Jane AUSTEN-Akıl ve Tutku

19 Aralık 2010 Pazar

Slm yeniden,
Umarım pazarınız iyi geçiyordur.
Benim pazarım geçen haftayla AYNI.
Sakin ve dolu dolu.) 

Bu arada dün YGA nın mülakatına gittim.Bayağı ölçücü sorularla karşılaşmayı beklerken.Kısaca kendinizi tanıtın
,bir müzik aleti olmak isterseniz ne olurdu?,Türkçede en sevdiğiniz kelime nedir? gibi klişe ve gülünç soruları duymak beni hayal kırılığına uğraattı. Büyük ihtimalle bu sorulara bildiğin ötekiler gibi uzun uzun ve alakasız cevaplar vermediğim için seçilemeyeceğiim.Olsun varsın ilk defa bir mülakata girmek güzeldi.
Bu arada yere göğe sığdıramadığınız İnci Pastanesinin profiterolünden yedim nihayet..Babama da ısmarladım bir tane.))Ama hiç beğenmedim..Babam tatlı yemeği sevmez ama o beğendi.S..
Abi ben daha güzelini yapıyorum ya.)) 
Oldukça ruhsuz yazdım bu yazımı farkındayım ama yeni bir yazı bekliyordunuz işte azıcık oyalanın diye:P 
Ya kütüphanedeki içecek otamatının sütü bitmişş.Sinir oldum ikidir acı acı capuccino içiyorum.Sütsüz capuccino mu olurmuş..SS
Tmm tmm mızmızlanmak yok.Zira,aslında mutluyum.Ana kampüsümüzün manzarasına bayılıyorum.Işıklarla aydınlatılmış noel ağaçlarına da bayıldım.Yemekçiye inen merdivenlerin rengarenk ışılarla süslenmesine de kitabımın artık bitmesi gerektiğini haykırmasına da sevindimm...Yoksa bugün de mi bitmeyecek?? Hayır jane austen seni seviyorum ama neden bitmedi kitabın bir türlü??
P.S.Becoming Jane 'i izledim bugün:)) Ama çok buruk bitiyor.Ya da öyle bitmiyor mu?Bir izleyin sonra dönerim.)) 
P.S.2:: Outliers ı ve Feeling good adlı iki kitabı almak istiyorum.
Bileniniz, duyanınız, okuyanınız var mı??
edit:))):Travis'ten   ' flowers in the window' bugün onlarca kez dinledim..Ve devam:)(:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder