O kendi başına daha güçlüydü kendi sağduyusu onu öyle iyi ayakta tutuyordu ki,acıları ne denli şiddetli ve ne denli tazeyse kararlılığı o denli sarsılmaz,neşeli görünümü o denli değişmezdi.
Jane AUSTEN-Akıl ve Tutku

20 Temmuz 2011 Çarşamba

hayatımın en ilginç çıkma teklifini aldım okuyucu.
size daha önceden danıştığım ve sizin de onay verdiğiniz gibi(( yalan söylüyorum,kimsenin okuduğundan bile şüpheliyim.))) okulun ayarlamasıyla italyaya romaya geldim.apartman dairelerrimize yerleştik falan.neyse zaten okumadığınızdan ayrıntı falan vermiycm. bugün aldım elime roma kitabımı sırt çantamı fotoğraf makinemi,bir yürüyüş rotası blirledim,gezdim tüm gün tek başıma.bikaç gündür insanlarla dolaşıyordum ama, onun fotoğrafını çek,bunun fotoğrafını çek bıktım, bi de dün birlikte dolaştığımız kızlardan biri de bana en az 150 fotoğrafını çektirdiğinden bugün okul çıkışı direk kaçtım,tek başıma attım kendimi romanın dar sokaklarına:) derken bi ara kayboluverdim ,elimdeki krokiden yok oldum falan. bildiğin yuppi diyip bu durumun zevkini çıkarta çıkarta, oo piti piti yapa yapa ilerlerken bir italyan erkeği:)) gelip yardıma ihtiyacım olup olmadığını sordu,hayır dedim bittabi:) gitmedi, nereli olduğumu,burada ne kadar alacağımı falan sormayya başladı bi de sürekli konuşmak istemiosan önemli değil,yanlış anlama falan diyor,cevap verdim falan bildiğin adımı yaşımı falan sordu,nüfus memurluğundan geçti yani, birden kusura bakma çok hoş bi kızsın seni gördüğüm ilk andan itibaren etkilendim konuşmak istedimden çıkıverip boyfriendin varmıya dayanınca olay zaten bu durumu garipsemiş olan ben iyice afalladım, e tabiki si si diye atıldım var bnm boyfriendim:)) nerden bilsin yok baharsamın bir boyfriendi yok, baharsamın bu garipliğiyle asla olmadı ve  olmıycak:)) neyse görüşelim ister misin falan dedi,,duraksadım olmaz dedim, özür diledi tekrar.bitti gitti. buralarda hem giyiniş tarzımla hem yüzümle falan çok farklı duruyorum sanırım, zira yürürken cidden kendimi blendax kızı gibi hissediyorum:)) böyle kafalar ve bakışlar bana çevriliyo:)) tmm abarttım ama doğruluk payı var:) so, buraya mı taşınsam?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder