O kendi başına daha güçlüydü kendi sağduyusu onu öyle iyi ayakta tutuyordu ki,acıları ne denli şiddetli ve ne denli tazeyse kararlılığı o denli sarsılmaz,neşeli görünümü o denli değişmezdi.
Jane AUSTEN-Akıl ve Tutku

24 Haziran 2011 Cuma

Az önce  doğup büyüdüğüm evin bu yıl bir otele dönüştürüldüğünü tesadüf eseri öğrendim.
http://www.grandani.net/
Doğu Anadolu turlarına bakıyordum. ve gördüm,haritadan defalarca kontrol ettim, yanıldığımı düşündüm, yıllardır gitmedim, kesin yanlış hatırlıyorum dedim ama hayır işte değil,
Atatürk ilkokulunun karşısındaydı bizim evimiz, aynı otelin sitesindeki krokideki gibi.
^^evin önündeki kaldırım taşları rengarenkti. tüm sokak gri kaldırım taşlarıyla kaplıyken bizim evin önü bozuyordu gri diziyi ve sonra tekrar başlıyordu sıkıcı kısım.^^
bi de ev sahibimiz vardı, şişman başı örtülü,, aynı  otelin açılışındaki kurdeleyi kesen kadın gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder