O kendi başına daha güçlüydü kendi sağduyusu onu öyle iyi ayakta tutuyordu ki,acıları ne denli şiddetli ve ne denli tazeyse kararlılığı o denli sarsılmaz,neşeli görünümü o denli değişmezdi.
Jane AUSTEN-Akıl ve Tutku

18 Ağustos 2011 Perşembe

sonunda yazmaya başlamayı başardım,zira paylaşmak istediğim tonlarca şey olduğu halde elim gitmiyordu.)
lise hayatımın lanetli hatıraları,(( neden lanetli,,ben lisede ineğin tekiydim okuyucu,şimdi söyleyeceğim şey ile inekliğin bile sınırlarını zorladığımı hemen kavrıycaksınız: 4 yıllık lise hayatım boyunca 5-6 saati geçmiş uykum yoktur sanırım, ödev yok sınav yok ama ben hep çalışırdım hep !--neyse lise birincisi olduğumu eklemeden yapamayacağım ama=D )) nerde kalmıştım ha lise hayatımın unutmak istediğim lanetli anıları dünkü sınıf buluşmasıyla başarılı bir şekilde tarihe gömüldü. Lise arkadaşlarımla bi iftar yaptık :) ki ben berbat bi ruh haliyle aynı zamanda da hastalıklı ve bitkin olduğum halde istisnasız herkesin değişimimden müthiş etkilendiğini fark ettim, hatta o okuldaki popüler hani çalışmayıp dersleri asan, yine de hocaalrın en çok tanıdığı, birlikte esprileştikleri tipler var ya onların bile yanımda ezik hissettiğini gururla fark ettim:))
eveetttt  oldukça belirgin bir şekilde bir ergen  gibi yazdığımın farkındayım, ama olan buydu yani yazmasamıydım:)) ?
neden berbat bir ruh halindeydim?? çünkü buluşma yeri olan kebabçıya varana dek  geçtiğim sokaklardaki nerdeyse tüm insanların bakışları altında ANKARAYA lanetler ederek şortum, desenli çoraplarım, modaya uygun botlarım ve yanına oyuncak zürafam yerleştirilmiş çek çekli küçük BAVULUMLA gözlerim dolu dolu yürümek zorunda kaldım.)evi az önce terk etmiştim!
peki neyse sonra devam ederim..ergen yazılarımla canını sıktıysam olmayan okuyucu af dilemiycem zira 1500 kez ifade ettiğim üzere bu yazılar sadece ve sadece yaşlı BEN için yazılıyor!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder