O kendi başına daha güçlüydü kendi sağduyusu onu öyle iyi ayakta tutuyordu ki,acıları ne denli şiddetli ve ne denli tazeyse kararlılığı o denli sarsılmaz,neşeli görünümü o denli değişmezdi.
Jane AUSTEN-Akıl ve Tutku

13 Mart 2011 Pazar

Şirinler vs Gargamel

Yarın 14 mart tıp bayramı.Yarın tıp fakültesi 1.sınıf öğrencileri olarak beyaz önlük giyme törenimiz olacak.)So, Ankaradan bnm ikiz hatun kardeşler ile babam geldi.Annişim yok gelemiyor,teyzem ameliyat olacak bugün yarın. 
Olsun varsın teyzem iyi olsun da.)
Bunun dışında çalışıyorum işte okuyucu.Kütüphanemize her geçen gün daha çok aşık olarak.)
Temizlik görevlileri tanıdı beni artık.Biraz önce karı koca bnm masamı temizlerken.espri yaptılar perşembe bıraktığımız yerde Hatice, dedi adam.)
Sus! kızım çalışıyor dedi kadın.) Beni hemen bu kadar benimsemesine şaşırdım.))ve çok mutlu oldum.Gözlerimden akan uyku kaçıp gitti. 
Sınıfımı bölümümü sordu. Dualar etti. Kendi oğlunun da mimarlık okuduğundan bahsetti.) Kolaylıklar dileyip gittiler.))Ne tatlı insanları var ülkemin.)
 Vee ben de bir tuhaflık var,aşırı iyilik yüklemesi..Yani artık sinirlerim alınmış gibi dolaşıyorum..Dolmuş şoförü beni ineceğim yerden eppeey uzakta bnm ona hatırlatmamla bıraktı.GÜYAA demiştim "şurada ineceğim ,gelince haber verir misiniz ? "dye.Abla orayı bayağı geçtik ya dedi daha gelmedik mi diye sormamla.Sonra sustu araba kapısı açık bnm inmemi bekledi dolmuş bi ssüre.
Ben de tepki yok,ne içimde ne dışımda.Olan olmuş,şoföre kızsann ne yazar,kendine kızsan ne yazar,üzülsen ne yazar,,Sakin sakin peki dedim indim.İçimdeki ses "adam tüm gün araba kullanıyor olacak o kadar" (!!!)
Böyle daha bir sürü ufak şey işte..Garip bir ruh durumundayım.Uyumaktansa uyuyakalmaya başladım.Bu durum oda arkadaşımı rahatsız ediyor sanırım ama.Bilmiyorum o  ne kadar mutlu benimle kalmaktan;ama bu aralar benden pek hazzetmiyor gibi.
Farklıyız abi.Napalım.)
Bi de bi de çok ilginçtir bu hafta 3 farklı kişiden(birbiriyle de alakasız.) Çok ilginçsin,çözemedim seni gitti,ilk defa böyle biriyle karşılaşıyorum konseptinde tepkiler aldım.
Mutluyum.))) Bu aralar abartılı mutluyum..

Şirinleri çok seviyorumm ve hatta kötü kalpli gargameli bile.)

Bu cumartesi de YGA'daydım.Görmeeyen 7 çocuğumzla geçirdiğimiz bir oku düşn paylaş seansına gözelmci olaark katıldım.)İnanılmaz zekiler,şirinler okuyucum..Çok çok güzeldi.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder