O kendi başına daha güçlüydü kendi sağduyusu onu öyle iyi ayakta tutuyordu ki,acıları ne denli şiddetli ve ne denli tazeyse kararlılığı o denli sarsılmaz,neşeli görünümü o denli değişmezdi.
Jane AUSTEN-Akıl ve Tutku

18 Şubat 2011 Cuma




ek kayıt: 06-02-11
Bu listeyi hazırladıktan sonra((( bakınız alttaki kayıttt--bakmazsanız okumayın,zira anlamı yok:PP))) oradakileri gerçekleştirmek adına ne yaptım bi gözden geçireyim dedim ki o liste 80 yaşında bitmez((mi ki?)) O kadar yaşarsam. (( defne joy'un vefatından sonra farklı bir ruh haline girdim,hyr zaten ben her an ölebileceğini bilen ve bunu günde en az bir kere hatırlayan bir insanım;bu benim ruh durumumu kötü etkilemiyor merak etmeyin,mutlu hissediyorum stres oluşturabilecek şeyleri hayatımdan eliyorum,takmamaya çalışıyorum bir nevi 'carpe diem' .)))
Evet,,
**Spor yapabilmek içinn,kulağımdan kolay kolay çıkamayacak kulaklıklar ve gıcır gıcır koşu ayakkabısı alındı..mini bir kot etek giyilerek alınan kilolarr beyne kazındı....geriye kalan tek şey koşuya başlamak :P
** interrail yapacağım ve o sırada sziget'e gidecegim kararı sağa sola bolca anlatılarak artık mecbur hale getirildi..Karizma söz konusu.
**Din ,inanıp inanmama konusunda oturup beyin fırtınası yapıldı,inanmak için bir işaret beklendi,ama hiçbir zaman alınmadığı gibi yine öyle bir işaret alınmadı.DD espri bir yana bu konu öyle beyin fırtınasıyla,mantık yürütmeyle çözülmez.Ya inanırsın ya inanmazsın diyebilirsiniz hatta benim görüşümde bu şekilde gibi. Neden gibi?? Bkz hatta ciddi ciddi okuyunuz : Turan DURSUN: Din Bu.. !!bu konu çözüme kavuşmamıştır!!
**Sivilceler için roacutane denilen acayip yan etkili ama kesin çözüm olan o minik haplara başlandı..Saçlar içinse nemlendirici kremler,maskeler alındı :PP 
*********şimdilik bu kadar:((********

ek kayıt : 18.02.2011
ciao!!!!İtalyanca dersi almaya başladım ey okuyucuuu:))) 
Birlikte gitmemiz için kendisine de tiyatro bileti almamı söyleyen bi arkadaşımı kesin bir dille sen al bana da söyleme gelirsen orda karşılaşırız diyip geri çevirdim.))
18'ime bastımmmmmmmmm.
Ehliyet kursu araştırdım ve bir ay sonra yazılmaya karar verdim.))
Dün kütüphanemizdeee saatlerce kitap okudum.Arada uyuyakaldım.))
Görmeyen bir arkadaşıma ödevlerinde yardım ettim.
Allah'a inandım sonra tekrar vazgeçtim..Bu konu çözüme hala kavuşmamıştır..
Böyle iştee...Nasıl gidiyorumm??:DD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder