O kendi başına daha güçlüydü kendi sağduyusu onu öyle iyi ayakta tutuyordu ki,acıları ne denli şiddetli ve ne denli tazeyse kararlılığı o denli sarsılmaz,neşeli görünümü o denli değişmezdi.
Jane AUSTEN-Akıl ve Tutku

12 Ocak 2011 Çarşamba

Okuyucu duydun mu efes pilsenin adı değiştirilecekmiş.Bizim iyiliğimiz için.Çocuklarımız özenmesin diye..Zaten ben de çocukken ne zaman efes pilsenin adını duysam oy olsaa bir tane içseydim diyordum.:S
zaman gazetesinin haber başlığı : mersin'deki 45 cm olayı asparagas çıktı..mersin il milli eğitim müdürü şöyle diyor duyumlar tamamen yanlıştır.Böyle bir durum yoktur.Bunlar velilerin ve öğrencilerin kendi kuruntularıdır.
hmmmm...Zaten okulun öğrencilerinin ve velilerinin canı sıkılmış,'dur bir dedikodu ayyuka çıkaalım da gündeme gelelim hem de şu açık, modern görüşlü müdürü de uzaklaştırırız bakarsın.'  mı demiş???.Resmen okuldaki tüm öğrencileri, onların ailelerini yalancı ilan ediyorlar.Olayı örtbas edip bitiriyorlar..demek koymuşlar mini mini çocukların arasına 45 cm yi.kafalarına soka soka siz kızsınız siz erkek...siz çok farklısınız..Birbirinize değmeyin ...görürsemm!!!..............................................................................................................................................
....................................................................................................
Abi ben de mi bu uğraşalrı ters tepiyor tamamen sadece?? içki içmemeyi tercih ediyorum.Ama oy onlar o takımdaysa ben yokum arkadaş diyesim geliyor.Vay demek efes pilsen 'e artık efes pilsen demicekmişiz ha diyip diyip içesim geliyor.pp öteki de ters tepti ya .pp

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder