O kendi başına daha güçlüydü kendi sağduyusu onu öyle iyi ayakta tutuyordu ki,acıları ne denli şiddetli ve ne denli tazeyse kararlılığı o denli sarsılmaz,neşeli görünümü o denli değişmezdi.
Jane AUSTEN-Akıl ve Tutku

30 Aralık 2010 Perşembe

Bu yazıyı okuduktan sonra unutmanız dileğiyle :PPP

Uzun süredir yazmıyordum:)Benim şu acayip hırslandım TOEFL çalışıyorum anonsumdan sonra 'cidden hırslanmış baksana yeni kayıt yok  günlerdir' diye düşünmüş olabilirsiniz.Geçen perşembe b.k gibi bir practise TOEFL yaptıktan sonra çalışmayı bıraktığım şeklinde bir açıklama getireyim:PPPOy yazacak çok şeyim var ama ..



Şimdi kendimden beklemediğim bir cesaretle bir şey paylaşmak istiyorum.Yaf abi ben neden bu kadar yalnızlığı seviyorum???Ya yalnızlıktan değil de yalnızlığı sevmekten bıktımm,,Şimdi önceden kılıf uyduruyorum sanıyordum yanlızlığıma ((Ki yalnız değildim ki bir sürü insanla konuşabilir kaynaşabilirdim- isteseydim.)Ben neden kendimi bu kadar soyutluyorum.Ben neden sadece ve sadece kendimden başka hiç kimseyle Sarıyer'de iskelede oturup börek çay yapmayı istemiyorum.Demek istediğim mesela geçen hafta çok güzel iki gün yaşadık İstanbul'da.((umarım herkes güzel yaşamıştır.)Tam bahar tadında.İkisinde de kendimi attım sahile.İkisinde de aldım çayımı,böreğimi.İkisinde de yumuldum onlara bankta mutluluktan şekilden şekile girerek.Çocukları seyrettim.Aşıkları seyrettim.Yaşlıları seyrettim.Vapurlara dluşmuş turistleri seyrettim.Onalr da beni seyretti.Benim hakkımda ne düşündüklerini merak ettim düşündüm.Çok tatlı yaşlı dedelerden gülümseyişler kaptım ve annelerden de:)) Acayip huzurluydum ama sonra acaba bunları biriyle yaşamak daha güzel olur muydu diye de düşündüm.Sadece bi erkek arkadaş anlamında da değil annişimle, babamla,Dam'la ya da kim olduğunu bilmezsin sen'leCevap koskoca bir hayırrrdı..Yaa cevabın böyle olmaması için neler vermezdim.Ama gerçek bu...SSonraaa okuyucu bir ihtimal şimdi sen yalnızlığı bu kaadr severken nasıl işlerin yürüdüğünü  falan merak etmişşindir..Ama benim hiç onlarla işim olmadı ki..Demek istediğim evet bir çok teklif aldım ve ima ya da direk sahiplenişler yaşadım. Ama bunları o kadar net ve katı bir şekilde geri çeviriyordum ki..Aslında hiç sevmedim ki derken azıcık yalan söylemiş olabilirim.((üstte demiştim ama proofreading yaparken sildim:S why :)))Ve şu an yazmak istediklerimi o duyguyu yaşarken ya da yaşadığımı sanarken defterime yazdıklarımdan daha iyi anlatamam..işte::
 Ya ben kendimin resmen birinden hoşlandığını hiç görmedim ki
Diyelim ki cnn'de bir tartışma programı seyretmesi yetebilirbirinin birine yardım etmesi-derecesi önemli değil-birinin çocuklara ya da bir hayvancığa ya da gökyüzüne bakarken gülümsediğini görmek Ya da en çok da gözleriyle gülmesi YETER..Neye yeter,kime yeter??he is a fine guy!!So what? that's all.onu seviyorum..
ama asla ve asla  seksüel anlamda değil.Sadeceee arkadaşım olsun dostum olsun yanımda olsun,ya da ya da sadece beni tanısın iki çift sohbetimiz olsun..Ama asla ve asla daha ilerisi olmasın ki bunun tehlikesini anladığım anda istemli istemsiz sergilediğim yabani tavırlarla bu çoğunlukla gerçekleşmiyor.Tabi bunu benim zaten az biraz((ya da apaçık çok fazla)) sergilediğim self-abstractive and distant tavırlarla sakın karıştırmayınn.Yanlış anlaşılıp güme gitmeyelimm.)veeeeeeeeee,sakın ve sakın lezbiyen falan olduğumu düşünmeyinn,çok kızarımmmm..)))Hayır tabiki homoseksüelliğe karşı olduğumdan falan demedim hatta onlara sempati duyuyorum..TV ve sinema yapımcıları bu olayı doğal ve o insanalrı da sempatik göstermek için bu kadar uğraştıktan sonra zaten kimsenin artık onları yadırgamadığına eminim..Neyse konumuza dönelim,tabiki değilim.))Demek istediğim seks kelimesi midemi bulandırıyor ama bir kadının bir kadınla yaşayacağı o ilişki erkekle yaşayacağından daha çok midemi bulandırıyor..ya da şu telefonunu aşkım, bebişkom,zartım zurtum diye açan kızlar hele hele romantik erkekler,erkeklerin aşk şarkısı söylemesi ve kızların onları dinlerken erimesii hepsi hepsi disgustinggggg:PPPPP
So,tmm bu andan itibaren bana acımaya başladınız ve buna acaba çocukluktan gelen bazı travmatik olayların mı yol açmış olacağını düşünmeye başladınız ya da ailenin verdiği eğitimin falan..))ama hayır hiçbiri değil,,Annem bildiğiniz kızlarının mürüvetini görmeyi her şeyden çok isteyen ve benim bu konu hakkındaki düşüncelerimi bildiğinden asla evlenmememden ödü kopan tipik annelerden,..Bunu babamla ilişkime de bağlıyamazsınız çünkü o aramızdaki mesafeyi her fırsatta yıkmaya çalışmış,kendi babasına asla asla benzememek için verdiği uğraşlardan sonra belki annemden bile daha yakın hissettiğim insan olmayı başarmıştır.))ps.hala babamla uyuyorum ne zaman istersem,onu çok çok seviyorum:))Yani o öyle erkekleri sevimsiz yaartıklar olarak görmeme neden olabilecek biri değil...So,değişmeye çlıştım ama ben böyleyim..Azıcık birinden hoşlanmaya başlasam kesin bir tavırla beynine 'kes şunu' sinyalleri gönderen,olmadı mı kendi kendini en ağır şekilde cezalandıran ve en kısa zamanda buna son veren veee  biri ona yaklaşmaya çalışınca o biri gerçekten hşlanılacak biri olsa bile hatta hatta hali hazırda hoşlanılan biri olsa bile bu işin olmayacağını daha o ilk andan katiyetle anlatan sinyaller veren bir başka ben var içimde..O ben ve bu ben yaşayıp gideceğiz mutluyuz,birbirimize saygılıyız ve birbirimizi tamamlıyoruz falan filan....So,açık oldum amaaa beni pişman etmeyin emi bunları anlattığıma:)))
cyaaaa ps.How i met your mother'a fena sardım..günde 3-5 bölüm atmadan duramıyorum.((roommate'le How i met i çok izlediğimizden artık hadi bir how i met atalım demeye başladık:PP))ps2.size bunları yazarken 2.Bach cd sini bitirdim.)))D&R da indirimli satılıyor Bach Tchaikovsky((böyle yazıldığını bilmiyordum biizm çaykovski)) Bizet Mozart Beethoven..kaçırmayın derim ben şimdiden bach çaykovski ve mozartı aldım darısı diğerlerine :)) zaten mozart geçen yıl lys ygs ile cebelleşirkenn bana bayağı bir eşlik etmişti:))  veee d&r da nirvana yoktuu..i am totaly shocked :@ bi de bildiğin cepadakinde..bu arada siz de değişik tür müziklere açık olun derim.))) en azından olmaya çalışın:)) bir itiraf :blues'a tahammül bile edemediğimi fark ettim bi de bi de allahaşkına roommate o şarkıları nerden buluyorsunn:P..oyy acınası ben..yaşanılası yarına))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder