O kendi başına daha güçlüydü kendi sağduyusu onu öyle iyi ayakta tutuyordu ki,acıları ne denli şiddetli ve ne denli tazeyse kararlılığı o denli sarsılmaz,neşeli görünümü o denli değişmezdi.
Jane AUSTEN-Akıl ve Tutku

11 Aralık 2010 Cumartesi

Blog-a ısınırken:P

Tipili bir güne uyandık İstanbul olarak.Özellikle dağın başında yaşayan biz Koç Üniversiteli güruh.
Uyandık derken ben belki de hiç yatmamıştım.Yatağa uzandığımda uyuma niyetinde dğildim.Ondandır ki pijamalarımı bile giymeden,ayağımdaki botları son anda bir gayretle atıverip,kulağımda müzik biraz düşüncelere dalayım dedim.Ee dalmışım cidden.Sabaha karşı jazz söyleyen bir adamın bağırmasıyla uyandım beynimin içine.Radyo açık kalmış tüm gece vee ben iki büklüm yatmışım yatağın 5'te birinde..Malumunuz berbat bir şekilde uyandım. Bugün erkenden buluşup kahvaltı edeceğim arkadaşlarımı da ekmek suretiyle böyle bir güne başladık.Hadi bakalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder